بیش از ۵۰ کشته و زخمی در انفجار و حمله مهاجمان مسلح به بیمارستان در کابل+ تصاویر و فیلم-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

بیش از ۵۰ کشته و زخمی در انفجار و حمله مهاجمان مسلح به بیمارستان در کابل+ تصاویر و فیلم

درحالیکه طالبان وقوع انفجار در نزدیکی بیمارستان «سردار داودخان» کابل را تایید می‌کنند، منابع خبری از ورود مهاجمان به این بیمارستان خبر می‌دهند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 02
کد خبر: ۱۰۷۸۹۸

به گزارش راهبرد معاصر، منابع خبری اعلام می‌کنند که بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی «سردار محمد داودخان» واقع در ناحیه دهم امنیتی شهر کابل هدف دستکم ۳ انفجار قرار گرفته است.

«بلال کریمی» معاون سخنگوی طالبان با تایید دو انفجار گفت که انفجار نخست در برابر این بیمارستان کابل رخ داده و انفجار دوم نیز در نزدیکی‌های این بیمارستان بوقوع پیوست.

شاهدان عینی از صدای تیراندازی در محل حادثه و ورود افراد مسلح به داخل بیمارستان خبر می‌دهند.

تاکنون گزارش رسمی از تلفات این حمله منتشر نشده است، اما برخی منابع خبری می‌گویند چندین کشته و زخمی به بیمارستان‌های کابل منتقل شده‌اند.


در همین حال، رویترز به نقل از یک منبع امنیتی افغان گزارش داد در انفجار‌های امروز کابل، ۱۵ تن کشته و ۳۴ نفر نیز زخمی شدند.

 

 

 
 
 
تصویری از حمله مهاجمان مسلح به بیمارستان در کابل

 



مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده